28 czerwca 2012

Bardzo mi miło poinformować, iż zostałam przyjęta w kręgi Zrzeszenia Profesjonalnych Fotografów Ślubnych. :)



O czym to świadczy ? o tym że :
- jestem kompetentną osobą do utrwalania Waszych wspomnień
- pracuję legalnie
- posiadam odpowiednie doświadczenie potrzebne do pracy fotografa ślubnego
- przeszłam weryfikację pod kątem jakości wykonywanych zdjęć
- posiadam profesjonalny sprzęt fotograficzny.

Bardzo mnie to cieszy, gdyż teraz moje Pary mogą być jeszcze bardziej pewne tego, że podjęły słuszną decyzję o wynajęciu mnie jako swojego fotografa ślubnego  :)

4 komentarze:

Fotodziwaki pisze...

Gratulacje. Dobrze że jest nas coraz więcej :)

patrycja baczkowska pisze...

Gratuluje z całego serca!

Agnieszka Wozińska pisze...

super! gratuluję serdecznie Karino ;)

Sylwia pisze...

gratulacje :D bardzo zaszczytne grono :D