5 marca 2012

Dziś nieco inaczej........tym razem przedstawiam Wam piękną dziewczynę i jej zdjęcia z naszej sesji buduarowej. Sesja została wykonana w moim studio a Kinga przyjechała do mnie z innego miasta co mnie bardzo cieszy :) Oczywiście na początku usłyszałam " Uprzedzam, że jestem niefotogeniczna " ;) Efekty oceńcie sami, ja z Kingą się nie zgadzam :).
Na blog trafia tylko część zdjęć, reszta została objęta cenzurą ;)
Jeśli i Wy macie ochotę na taką sesję, zapraszam bez względu na to ile macie lat, w każdym wieku warto uwiecznić piękno kobiety.




i jeszcze backstage na sam koniec :)

7 komentarze:

Barbara G. pisze...

Też nie zgadzam się z Kingą ;)
Bardzo fotogeniczna dziewczyna :)

annpol7 pisze...

piekna dziewczyna i swietna sesja:))

Nika pisze...

Karina, Karina, jak zawsze mistrzostwo! Modelka piękna a Ty to piękno wydobyłaś i uwieczniłaś. Powiedz mi czemu urzędujesz tak daleko od Poznania? Sama bym sobie sesję u Ciebie sprawiła (będę musiała pomyśleć czy jednak nie dojechać) :)

Magda pisze...

Kinga ma dużo wdzięku, a Ty to pięknie pokazałaś

Ewa pisze...

Rzeczywiście modelka bardzo urokliwa:) Karino poradziłaś sobie jak zawsze znakomicie! Jestem zachwycona, ta czystość, te kadry, kolorki, delikatna obróbka, wszystko mnie tutaj urzekło:) Pozdrawiam:)

jarek pisze...

No naprawdę przyjemnie wyszło....Z kobietami radzisz sobie równie świetnie jak z dzieciaczkami :)
pzdr

agawphotography pisze...

Piękna sesja :)))